شما مي توانيد با قرار دادن اجسام و عكس هاي سه بعدي در اتاقتان از اين ويژگي جديد سئو ي گوگل استفاده كنيد .
چند هفته قبل گوگل در كنفرانس خبري Google I/O اطلاع داد كه ويژگي جديد جست و جوي سئو ي آن ها عكس هاي 3D و AR را پشتيباني مي كند .
اكثر جست و جو كنندگان مي توانند جست و جوي سئو ي خود را براي موضوعاتي مثل كوسه ، شير ، پاندا ، تمساح و ... انجام دهند و پس از يافتن عكس مورد نظر در نتايج سئو ، از اين موضوعات 3D در محيط خود با AR استفاده كنند .
اين بخش چگونه كار مي كند ؟
مرورگر خود را در موبايل اندرويد يا آيفون خود باز كنيد و براي يافتن يكي از اين موارد جست و جوي سئو را انجام دهيد .
اگر شما اسكرول كنيد و به پايين صفحه بياييد گزينه اي تحت عنوان View in 3D مشاهده مي كنيد كه با كليك روي آن مي توانيد موضوع مورد نظر را لود كنيد .
سپس شما مي توانيد با انتخاب گزينه AR ، مورد انتخاب شده را با استفاده از دوربين موبايل خود در محيط اطرافتان مشاهده كنيد .
چگونه به نظر مي رسد ؟
گرگ سفيد توانست تعدادي ويدئو در اين زمينه سئو پيدا كند كه لينك آن ها را براي شما قرار خواهيم داد .
Barry Schwartz در 30 مي 2019 در توييتر اعلام كرد :
انگار در فلوريدا هستم ! http://pic.twitter.com/YoX81oSjnQ
يك مشكل واقعي در الگوريتم سئو ي پانداي گوگل http://pic.twitter.com/lRcdkhwwCF
موضوعات 3D و AR هم اكنون از طريق جست و جوي سئو ي موبايل گوگل در دسترس هستند . http://pic.twitter.com/wxxEdoZW3g
چگونه عكس هاي 3D را به گوگل اضافه كنم ؟
چند هفته پيش كدي به شما ارائه داديدم كه كمكتان مي كند كه عكس هاي مورد نظر را به اين ويژگي جديد سئو ي گوگل اضافه كنيد .
چرا براي ما مهم است ؟
تعداد زيادي از برنامه ها از تكنولوژي AR استفاده مي كنند تا به مشتريان نشان دهند چيز هايي كه مي خواهند بخرند در كنار ساير لوازمشان يا عينك ها يا لوازم آرايش چگونه روي صورت آن ها به نظر مي رسد .
اين نشان مي دهد كه گوگل مي تواند شروع به قرار دادن چنين قابليت هايي در SERP سئو نمايد .
در طي چند ماه گذشته گوگل نشانه هايي منشتر كرده است كه بيان مي كند سئو ي عكس ها چه مقدار براي سئو ، وبمستر ها ، توسعه دهندگان و توليد كنندگان محتوا اهميت دارد و بايد به آن توجه كنند .
اين روش يك راه خوب براي جست و جو كنندگان سئو براي پيدا كردن مطالب جديد و اطلاعات است .