با افزايش جست و جوي سئو ي مسافرين در گوگل ، اين شركت تصميم گرفته است قيمت ها را به ليست SERP خود اضافه كند .
گوگل هم اكنون جدول هايي را مبني بر قيمت هتل ها به كاربران نشان مي دهد . اين ويژگي سئو از محبوب ترين موارد گوگل در مورد سفر بوده است و سال گذشته در جست و جو هاي سئو آزمايش شد .
جدول قيمت ها به قسمت جست و جوي سئو اضافه مي شوند
ما در اين جا عبارت " هتل هاي ايراني " را انتخاب كرديم تا به شما نشان دهيم اين ويژگي سئو در ايران نيز در حال استفاده است .
جست و جو كنندگان سئو مي توانند از فلش هاي مربوطه براي مشاهده هتل هاي قبلي ، بعدي و قيمت هاي آن ها استفاده كنند . همچنين ويژگي هايي كه هتل ها دارند نيز در اين بخش مشخص شده است .
در پاسخ به سوال سئو ي ما ، سخنگوي گوگل اعلام كرد :
تحقيقات ما نشان داده است كه جست و جو كنندگان سئو هنگام مشاهده هتل ها در درجه اول به دنبال قيمت و در دسترس بودن اطلاعات هتل هستند .
براي اين كه ويژگي سئو ي هتل هاي خود را براي استفاده از كاربران كارآمد تر كنيم و به ارائه دهنگان تور راحت تر متصل كنيم ، داريم اطلاعات هتل ها و قيمت ها را بيشتر پوشش مي دهيم تا در صفحات سئو نمايش يابند .
منشأ اصلي اين نكته فردي به نام Damian Rollison از Brandify است .
چرا بايد براي شما مهم باشد ؟
گوگل هميشه در حال آپديت اطلاعات سئو ي سفر در سريع ترين زمان ممكن است . دو هفته گذشته Google Marketing Live اعلام كرد كه اين شركت ابزار جديدي براي سفر ايجاد كرده است كه نام آن را Trips گذاشته است .
يك مقدار قبل تر در ماه مارس ، گوگل يك سايت سئو ي جديد در مورد جست و جوي هتل و رزرو آنلاين معرفي كرد كه شامل تور هاي مسافرتي مي شود و سال گذشته يك ظاهر جديد براي Hotel Local Park معرفي كرد .
بحث سفر در سئو يك موضوع بسيار عميق است ، بيش از ميليون ها يا شايد ميليارد ها دلار در اين زمينه هر ساله خرج مي شود . شركت U.S. Travel Association اين موضوع را اعلام كرده است .
تبليغات ديجيتال و سئو ي مربوط به سفر در سال 2019 به 9 ميليارد دلار مي رسد . ويژگي هاي سفر سئو ي گوگل آپديت مي شود و افزايش نتايج سئو ي آن بيشتر از تبليغات دلاري اهميت پيدا كرده است ، به طوري كه گوگل هر روز اين اطلاعات سئو را آپديت مي كند .