جمعه ۱۱ آبان ۰۳

8 نوع متفاوت از وب سايت ها و نحوه ي طراحي آن ها ( قسمت چهارم )

۱۲ بازديد

يكي از طراحي سايت هاي مربوط به اين زمينه، وب سايت كارهاي طراح معروف، Gautier Maillard است كه تركيب بي نقصي از خلاقيت و بهترين پروژه هاي خود در اين طراحي سايت ايجاد كرده است. با كليك بر روي هر تصوير، مي توانيد كمپين تبليغاتي مربوط به پروژه مورد نظر را مشاهده كنيد. اگر قصد داريد اطلاعات بيشتري از اين طراح بدانيد، بر روي دكمه مربوط به نويگيشن در گوشه سمت راست بالاي صفحه كليك كنيد و اطلاعاتي در رابطه با پروژه هاي طراحي، مكان زندگي او در پاريس، تحصيلات و كارهاي متفاوت او مشاهده كنيد. در اين طراحي سايت ، قالب و استراتژي بكار رفته به خوبي با ساير اجزاي وب سايت همخواني دارد، زيرا تمركز اين طراح بر روي كار حقيقي خود است و نوشته هاي خود را محدود كرده است. كاربراني كه از اين طراحي سايت بازديد مي‌كنند، تصاوير مشاهده شده را بهتر از مقالات و نوشته هاي قرار گرفته به خاطر مي سپارند.

6. صفحات لندينگ

اين نوع صفحات، جزو طراحي سايت هاي خاص است كه براي كمپين هاي بازاريابي تشكيل شده است كه باعث مي شود كاربران، اقدام خاصي در اين صفحات انجام دهند.

محتواي قرار گرفته بر روي لندينگ پيج بايد محدود باشد و منجر به كال تو اكشني شود كه علاقه داريد كاربران به انجام آن اقدام كنند. در اين نوع طراحي سايت ها، بهتر است از مقدار زيادي فضاي سفيد در اطراف CTA خود بهره بگيريد و عناصري كه به هدف كمپين هاي بازاريابي مرتبط نيستند را براي صفحات ديگر ذخيره كنيد.

صفحه لندينگ وب سايت شاپيفاي

لندينگ پيج آزمايش رايگان طراحي سايت شاپيفاي، از تيتر و كال تو اكشن ساده بهره مي گيرد، مانند" شروع آزمايش رايگان". تمامي عناصر قرار گرفته بر روي صفحه باعث مي شود بازديد كنندگان و خريداران محصولات اين طراحي سايت ، سفري كوتاه درون اين وب سايت آغاز كنند و به خريد محصولات و استفاده از امكانات اين طراحي سايت اشتياق بيشتري نشان دهند. در اين وب سايت، از تصاوير مرتبط و بروز استفاده شده است و به برخي تصاوير اثر سه بعدي كمي اضافه شده است كه در عين حال نشان دهنده قالب طراحي سايت آن ها است.

7. وب سايت هاي رسانه هاي اجتماعي

در دنياي امروز، تقريباً 2.77 ميليارد نفر در رسانه‌هاي اجتماعي عضو هستند و با هزاران سيستم عامل متفاوت از آن استفاده مي كنند. اهميتي ندارد كه مخاطبان هدف شما چه كساني هستند. مي توانيد آن ها را به احتمال زياد در فيس بوك، توييتر، اينستاگرام، اسنپ چت با لينكد اين پيدا كنيد. گرچه نمي‌توانيد پلتفرم‌هاي اين شبكه‌هاي اجتماعي را به طور مجدد طراحي كنيد، اما مي‌توانيد ظاهر صفحه خود را تحت كنترل داشته باشيد و محتوايي را ايجاد كنيد كه باعث افزايش بازديد در شبكه هاي اجتماعي مي شود.

بهتر است در تمامي صفحات شبكه‌هاي اجتماعي خود ظاهري يكسان به كار بگيريد تا كاربران بتوانند برند شما را شناسايي كنند. از لوگو و پالت رنگ يكسان بهره بگيريد. صوتي خاص انتخاب كنيد و شخصيتي را برگزينيد كه در تمامي محتواي قرار گرفته رعايت مي شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/168/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.