جمعه ۱۱ آبان ۰۳

برخي از سئو هاي محلي، با ايده دريافت هزينه اشتراك براي دريافت خدمات GMB مخالفت مي‌كنند

۱۱ بازديد

برخي از سئو ها، منطق و دلايل شركت گوگل را به طور كامل پذيرفته اند، اما بسياري از آن ها نيز انتقادات شديدي به شركت گوگل وارد كرده اند.

در طول آخر هفته، شركت گوگل بررسي سئو را در رابطه با مالكين كسب و كارهاي كوچك انجام داد كه در اين بررسي، اشتياق آن ها به پرداخت هزينه اشتراك ماهانه براي تعدادي از ويژگي هاي سئو و خدمات پيشرفته Google My Business مورد سوال قرار گرفته است. برخي از پيشنهادات سئو شامل درخواست نقل قول از كاربران، پاسخ خودكار به پيام ها، دكمه رزرو، حذف تبليغات گوگل، قرار دادن نتايج جستجوي گوگل، گوگل گارانتي و چندين ويژگي ديگر است.

شركت گوگل اعلام كرده است:

"هنگام ارائه پيشنهادات پرداختي سئو همواره رويكرد متفكرانه اي را در پيش خواهيم گرفت و اين بررسي تنها يكي از تلاش هاي شركت ما براي اين است كه كاربران بتوانند به ما كمك كنند تا درك كنيم چگونه مي توانيم ارزش بيشتري به سئو ي تجارت هاي آن ها وارد كنيم."

اما واكنش هاي صورت گرفته از سوي متخصصان محلي سئو در رابطه با خدمات و ويژگي هاي پيشنهادي و همچنين واكنش مشتريان آن ها بسيار متفاوت عرضه شده است، زيرا برخي پيشنهادات انجام يافتهسئو از سوي شركت گوگل با استقبال روبرو شده است )مانند پشتيباني از مشتري( و برخي ديگر اين گونه نبوده است )مانند نتايج جستجوي گوگل).

بسياري از سئو هايي هايي كه پاسخ هاي آن ها را مورد بررسي قرار داده ايم باور دارند كه معرفي سرويسGMB ، با توجه به موقعيت گوگل در بازار فعلي سئو و مشكلات اقتصادي كنوني منطقي است. همان طور كه مشتريان و كاربران شركت گوگل سعي در درك انگيزه هاي سئو ي شركت گوگل دارند، به اين امر نيز فكر مي كنند كه آيا خدمات ارائه شده توسط شركت گل قابل اعتماد است و اين كه آيا مشتريان مايل به پرداخت 30 دلار در ماه براي بسته‌هاي جي ام بي هستند يا خير. براي درك بهتر واكنش كاربران بهتر است پاسخ هاي زير را مشاهده كنيد، كه به دليل طولاني بودن برخي پاسخ ها، به صورت خلاصه ارائه شده است.

مايك بلومنتال، GatherUp

" يكي از فرضيه هاي انجام گرفته در اين زمينه سئو اين است كه شركت گوگل در جستجوي ايده هاي بيشتري براي سرويس هاي اشتراك خود است. شركت اپل و آمازون نيز اين كار را انجام مي‌دهند و همين طور شركت Slack و GatherUp نيز از اين ويژگي بهره مي‌برند، بنابراين چرا شركت گوگل نبايد آن را در ليست خدمات سئو ي خود بگنجاند؟ اگر با اين ديدگاه به اين مسئله نگاه كنيم، منطقي است كه شركت گوگل بخواهد پيشنهادات متفاوتي را براي سئو ي تجارت هاي متفاوت و براي افزايش سودآوري خود از اين مسئله ارائه دهد.

اما يكي از انتقادات وارد شده به اين نظر سنجي اين است كه، پرسش هاي مطرح شده در اين بررسي مانند پرسش هايي ابتدايي سئو به نظر مي رسد كه توسط كارآموزان طراحي شده است. اما مي توانم به وضوح مشاهده كنم كه اس ام بي ها 25 تا 30 دلار بابت اين حق اشتراك پرداخت خواهند كرد. اين احتمال وجود دارد كه شركت گوگل به دنبال ايده حق اشتراك به جهت رشد كسب و كار خوب نباشد و GMB تنها يك هدف واضح است."

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/167/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.