جمعه ۱۱ آبان ۰۳

با وجود Google My Business ، مشتريان اعتماد بيشتري به وب سايت هاي SMB دارند ( قسمت دوم )

۱۱ بازديد

مصرف كنندگان و مشتريان باور دارند كه وب سايت‌هاي اس ام بي دقت سئو ي بيشتري نسبت به ‏گوگل ماي بيزينس دارند. بسياري از پاسخ دهندگان يعني حدود 56 درصد آن ها اعلام كردند كه از اين وب سايت ها انتظار دارند دقت و اطلاعات بيشتري نسبت به گوگل داشته باشند. تعداد افرادي كه گوگل بيزينس را به سايت هاي محلي سئو شده ترجيح مي‌دهند 32 درصد اعلام شده است. درصد هاي اعلام شده اطلاعات جالبي در اختيار افراد مي گذرد. همچنان واضح نيست كه آيا آمار و ارقام اعلام شده سئو در حد حدس و گمان است و آيا به طور جدي، وب سايت هاي محلي دقت بيشتري نسبت به گوگل ماي بيزينس دارند.

بررسي راه هاي ارتباطي

بسياري از افراد تماس‌هاي تلفني را به ساير كانال‌هاي ارتباطي مانند ايميل و پيغام رساني ترجيح مي‌دهند. پس از مشخص شدن تجارت هاي هدف، 60 درصد مصرف كنندگان اعلام كردند كه ترجيح مي دهند به جاي استفاده از كانال هاي ارتباطي ديگر، با ارائه دهندگان خدمات محلي سئو شده تماس گرفته و اطلاعات مورد نياز خود را كسب كند. ساير روش هاي موجود عبارتند از:

  • 60% درصد تماس تلفني
  • 16% ارسال ايميل
  • 15% بازديد فيزيكي از مكان مورد نظر
  • 4% ارسال پيام از طريق فرم آنلاين
  • 3%ارتباط از طريق شبكه هاي اجتماعي
  • 2%درخواست فراخوان
  • 1%موارد ديگر

موارد ذكر شده يكي ديگر از يافته هاي بزرگ سئو در اين بررسي است. با اين وجود، اين نظرسنجي اطلاعات جمعيت خاصي را نشان مي‌دهد، بنابراين مطمئن نيستيم كه آيا آمار و ارقام ذكرشده سئو ممكن است بر اساس گروه سني مختلف تغيير كند يا خير.

برايت لوكال هم چنين پرسش هايي در رابطه با ويژگي هاي گوگل ماي بيزينس كه بيش از همه مورد استفاده قرار مي‌گيرد مطرح كرد. ساعت هاي Opening فروشگاه ها يا ارائه دهندگان خدمات (69%)، دايركتوري هاي گوگل ماي بيزينس 50% و خواندن بررسي‌ها ،44% سه مورد از بيشترين موارد استفاده شده در اين بررسي است.

اغلب رزرو هاي اينترنتي، در كمتر از 15 درصد مصرف كنندگان مورد استفاده قرار گرفته است. بخش پرسش و پاسخ نيز مورد استقبال زيادي قرار نگرفته است.

اين صنعت، به جهت وجود GMB و مديريت شبكه هاي اجتماعي، اهميت خود را در سئو طي سال‌هاي اخير از دست داده است. وجود وب سايت هاي خدماتي، امروزه امري ضروري به شمار مي‌روند، اما اين بررسي و ساير داده هاي سئو نشان مي دهد كه اين وب سايت ها همچنان بخشي اساسي و مهم در دنياي بازاريابي ديجيتال و SMB ها باقي مانده اند. اطلاعات و داده‌هاي مربوط به اين برسي سئو در حال حاضر به بسياري از افراد و شركت هاي فروش وب سايت به صاحبان كسب و كار، كمك مي كند.

اولويت بندي

يكي ديگر از نقاط قابل توجه ديگر در اين بررسي سئو ، اولويت مصرف كنندگان به تماس تلفني نسبت به ساير كانال‌هاي ارتباطي است. برخي افرادي كه اين مطلب را خوانده اند، ممكن است به آمار و ارقام ذكرشده شك داشته باشند. با اين حال، اعتماد و آسايشي كه مشتريان در خدمات مختلف به دنبال آن هستند، با برقراري تماس تلفني برقرار مي‌شود.

با اين وجود، تعداد بسيار زيادي از اس ام بي ها، به دلايل خاصي تماس هاي تلفني خود را پاسخ نمي دهند. به همين جهت شركت گوگل دستيار مجازي CallJoy را به مخاطبان خود معرفي مي كند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/153/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.