جمعه ۱۱ آبان ۰۳

با وجود Google My Business ، مشتريان اعتماد بيشتري به وب سايت هاي SMB دارند

۱۳ بازديد

(گوگل ماي بيزينس Google My Business نام خدمتي است كه اين شركت براي توسعه سرويس‌دهي به كسب‌و‌كار ها ارائه داده است.

در اصل گوگل در اين اقدام يك رابطه سه جانب? برد-برد-برد سئو را بين صاحبان تجارت ، مشتريان و خودش ايجاد كرده است.

در اين سرويس صاحبان كسب‌و‌كار مي‌توانند با تكميل اطلاعات خود، همچون آدرس روي نقشه، اطلاعات تماس، اطلاعات شبكه‌هاي اجتماعي، با مشتريان در ارتباط باشند و اطلاعات درست را براي سئو در اختيار آنها قرار دهند.

همچنين صاحبان كسب‌و‌كارها، برندها و هنرمندان امكان مشاهده آمار سئو و اطلاعاتي از مخاطبين را خواهند داشت. اين اطلاعات به شركت‌ها كمك مي‌كند تا رفتار مشتريان را در قبال سئو ي خود در شبكه‌هاي اجتماعي مورد بررسي قرار داده و براي آينده برنامه‌ريزي كنند.)

BrightLocal اعلام كرده است كه مصرف‌ كنندگان تماس، هاي تلفني را به ساير كانال‌هاي ارتباطي مانند ايميل و پيام ترجيح مي‌دهند.

با وجود رشد گوگل بيزينس، سئو ي وب سايت هاي تجارتي كوچك بسيار بي اهميت جلوه مي كنند و بسياري از سئو هاي محلي با اين نظريه موافق هستند. اما، بررسي جديدي كه در بين مصرف كنندگان توسط BrightLocal حال انجام گرفته است، با اين تئوري سئو مخالفت مي كند و اعلام مي كند كه وب سايت‌هاي SMB همچنان بخشي ضروري از بازاريابي سئو ي تجارت هاي كوچك هستند.

SMB

(بنگاه‌هاي كوچك و متوسط (به انگليسي: small and medium-sized enterprises) در برابر صنايع بزرگ قرار مي‌گيرد و نسبت به آن مزاياي بسياري دارد؛ ازجمله ارزش افزوده، نوآوري، اشتغال‌آفريني و انعطاف‌پذيري بيشتر. بنگاه‌هاي كوچك و متوسط كه به‌اختصار SME ناميده مي‌شود، در منابع مختلف ترجمه‌شده به فارسي با عناوين زير نيز ديده مي‌شود:

  • صنايع كوچك و متوسط
  • كسب و كارهاي كوچك و متوسط
  • شركت‌هاي كوچك و متوسط
  • سازمان‌هاي كوچك و متوسط
  • مؤسسات كوچك و متوسط
  • واحدهاي كوچك و متوسط
  • واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط
  • بنگاه‌هاي صنعتي كوچك و متوسط

و در برخي موارد نيز به‌جاي واژه? كوچك از واژه? خرد استفاده شده‌است.)

اين بررسي سئو كه در بين 500 مصرف‌كننده انجام گرفته است، در رابطه با منابع استفاده شده براي يافتن شماره تلفن يا آدرس خدمات محلي است. ليست تهيه شده سئو توسط گوگل my business داراي بالاترين رتبه است، اما پس از آن، وب سايت هاي محلي كوچك نيز رتبه‌هاي سئو ي بالايي را در اين ليست دريافت كردند:

  • 62% ليست gmp در نتايج جستجو (Google Marketing Platform)
  • 49% وب سايت هاي كسب و كار
  • 44% ليست gmp در google maps
  • 23% دايركتوري آنلاين
  • 13% ساير موارد

در اين بررسي به كاربران اجازه داده شد تا بتوانند چندين گزينه را به صورت همزمان انتخاب كنند، به همين جهت جمع ارقام اعلام شده سئو بالاتر از 100 درصد است.

در اين بررسي يافتند كه حدود 75 درصد از پاسخ دهندگان در يك دوم موارد مذكور پس از بررسي جستجوي محلي، به يكي از وب سايت هاي ذكر شده سر زده اند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/151/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.