هم اكنون زمان آن رسيده است كه تمركز خود را بيش از پيش بر روي تصاوير سئو قرار دهيد
بسياري از ابزارهايي كه نتايج جستجوي سئو ي گوگل را رديابي مي كنند، نشان مي دهند كه درصد اطلاعاتي كه شركت گوگل تصاوير را در نتايج جستجوي سئو ي خود نشان ميدهد افزايش داشته است. جعبه جستجوي تصاوير كه گاهي اوقات در بخش اصلي نتايج جستجوي سئو نمايش داده مي شود، هم اكنون در بيش از يك سوم جستجو ها نمايش داده مي شود. SEOclarity داده هايي از گزارشات سئو ي خود منتشر كرده است كه نشان ميدهد ميزان نمايش تصاوير از 24 درصد به 34 درصد افزايش داشته است. اين افزايش از تاريخ 13 آوريل شروع شده است.
جعبه تصاوير گوگل چيست؟
شما مي توانيد جعبه تصاوير گوگل را براي بسياري از انواع جستجو هاي سئو كه ممكن است علاقمند به ديدن نتايج جستجوي تصاويري آن نيز باشيد مشاهده كنيد. در ادامه، يك مثال براي جستجوي سئو در "گل هاي قرمز" مشاهده مي كنيد .
ارائه دهندگان داده
همان طور كه در قسمت بالا ذكر شد، SEOclarity داده هاي خود را در رابطه با نتايج جستجوي سئو ي تصويري گوگل به نمايش گذاشته است. در اينجا نمودار آن ها در رابطه با اين نتايج را مشاهده ميكنيد:
داده هاي مربوط به MozCast نيز يك روند مشابه را در سئو نشان مي دهند.
ميتوانيد اين افزايش را در داده هاي سئو ي RankRanger نيز مشاهده كنيد.
شركت گوگل اشاره كرده است كه جستجوگرها بايد بيش از پيش بر روي جستجوي سئو ي تصويري خود تمركز كنند. در حال حاضر شركت گوگل تصاوير بيشتري را در نتايج جستجوي اصلي سئو ي خود در بخش باكس جستجوي خود نشان مي دهد. تصاوير گوگل ممكن است يكي ديگر از منابع ترافيك و افزايش رتبه بندي سئو ي وب سايت شما باشد كه نمي خواهيد آن ها را از دست بدهيد. اطمينان حاصل كنيد كه تصاوير خود را براي جستجوي تصاوير گوگل بهينه سازي كنيد و بيش از پيش بر روي آن تمركز كنيد.