جمعه ۱۱ آبان ۰۳

اجازه SERP هاي محلي اروپايي جديد گوگل به كاربران

۱۴ بازديد

(SERP مخفف كلمه Search Engine Results Page است و به معني صفحه نتايج سئو ي موتور جستجو مي باشد. SERP نسبت به سالهاي گذشته تغييرات زيادي كرده و امكانات زيادي به آن اضافه شده است)

به نظر مي رسد شركت گوگل در حال تلاش براي جلوگيري از شكايت غير قانوني در رابطه با جستجو هاي محلي سئو است.

SERP هاي جديد، در حال ظهور در كشور آلمان هستند كه به كاربران اجازه مي دهند تا براي نيازهاي محلي سئو ي خود به دنبال دايركتوري هاي جايگزين باشند. اين، بخشي از تلاش مداوم گوگل براي رفع كميسيون اروپايي و قوانين سئو ي آن در خريد اينترنتي است.

تصويري كه در پايين مشاهده مي كنيد نشان مي دهد كه نتايج جستجوي سئو ي محلي نيز بر روي خريد كاربران تاثيرگذار است. EC نيز در حال بررسي اقدامي رسمي عليه گوگل در رابطه با جستجو هاي محلي سئو است.

(كميسيون اروپا (به انگليسي: European Commission) نقش قوه مجريه را در اتحاديه? اروپا ايفا مي‌نمايد. اين كميسيون مسئول پيشنهاد قوانين سئو ، اجراي تصميم‌گيري‌ها، تنفيذ پيمان‌نامه‌ها و روي هم رفته انجام كارهاي روزمره اتحاديه اروپا است.

ساختار كميسيون اروپا بصورت كابينه‌اي متشكل از 27 نماينده يا كميسيونر است، و هر يك از كشورهاي عضو اتحاديه اروپا داراي يك نماينده در كميسيون اروپا هستند. اين نمايندگان نه براي پيگيري منافع كشور خود، بلكه در راه تحصيل منافع همه? اتحاديه اروپا فعاليت مي‌كنند.

دفتر اصلي كميسيون اروپا در شهر بروكسل پايتخت بلژيك قرار دارد.)

شركت Yelp هم اكنون در حال انتقاد از اين وضعيت سئو است. اين شركت، مسئول جستجو هاي محلي سئو و سايت هاي دايركتوري در آلمان است. تصوير زير توسط فرانك استندمن براي ما ارسال شده است.

شركت Yelp كه پيش از اين نيز انتقاد هايي در رابطه با اين موضوع بروز داده است، در سال 2013 و 2014 اعلام كرد كه رقباي شركت گوگل ترافيك قابل توجهي را در سئو توليد مي‌كنند. در ادامه، تصويري از شركت Yelp مشاهده مي كنيد كه نشان مي دهد اكثريت توجه كاربران بر روي نوع موتور جستجو محلي سئو متمركز نيست.

تجزيه و تحليل نتايج در جستجوي گوگل

شركت گوگل درخواست كرده است كه هر يك از اهداف EC به صورت جدي پيگيري شود. آنچه ما شاهد آن هستيم تلاش هاي شركت گوگل براي جلوگيري از شكايت رسمي كميسيون اروپايي از آن است كه ممكن است به ميلياردها دلار جريمه منجر شود.

Yelp و ساير منتقدان شركت گوگل موافقند كه اين نوع از تغييرات در SERP، تاثيراتي غير مستقيم بر روي ترافيك آن ها دارد. آن ها مايلند تا تغييرات اساسي بيشتري در SERP مشاهده كنند. شركت Yelp تحليل و بررسي هاي خود را منتشر كرده است، اما بايد آمار و ارقام بيشتري براي تعيين دقيق وضعيت تاثير مشتريان بر روي اين صفحات منتشر شود.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/134/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.