با اين حال، اين روند توسط تعداد زيادي از طراحي سايت ها پذيرفته شده است. از اين ويژگي مي توان در قسمت زيرين هدر به عنوان يك شعار استفاده كرد.
نگاهي به وبلاگ هاي محبوب خود بيندازيد و به اين دقت كنيد كه چند مورد از آن ها از تگ لاين ها در طراحي سايت استفاده مي كنند. به احتمال زياد متوجه خواهيد شد كه بسياري از وب سايت ها از اين مورد در طراحي سايت خود بهره مي گيرند.
همچنين به اين دقت كنيد كه اغلب هدلاين ها در طراحي سايت نوشته اي تيره تر از تگ لاين مورد نظر دارند. اين تضاد، توجه كاربران را در ابتدا به هدلاين، سپس به تگ لاين و مقاله مورد نظر جلب مي كند.
لينك هاي مرتبط با محتوا
مجلات بزرگ ترجيح مي دهند تا از هزاران پست با محتواي جديد روزانه در طراحي سايت استفاده كنند.
با اين حجم زياد، بهترين ايده براي مديريت طراحي سايت اين است كه محتواي مرتبط و داخلي وب سايت را توسط لينك هاي مربوط به آن ها نمايش داد. همواره مي توانيد از ويجت پست هاي مرتبط در قسمت انتهاي هر پست در طراحي سايت استفاده كنيد، اما همچنين مي توانيد لينك هاي مورد نظر را به طور مستقيم به محتواي مرتبط پيوند دهيد.
تصوير بالا از طراحي سايت TechCrunch است كه از ويجتي كوچك در قسمت انتهاي پست خود استفاده مي كند. اين ويجت با عنوان "مقالات مرتبط" نام گذاري شده است و شامل لينك هايي به چندين مورد از مقالات مشابه در موضوع مورد نظر در طراحي سايت است.
اين روش، راهي بسيار عالي براي حفظ خوانندگان درون طراحي سايت و تشويق آن ها به خواندن پست هاي مشابه است. براي بار ديگر تأكيد ميكنيم كه اين روش نيز براي تمامي طراحي سايت ها كارآمد نيست، اما امري است كه به شدت در حال رشد است.
همچنين مي توانيد از اين ويژگي براي قسمت هايي از پستهاي خود استفاده كنيد كه بخشي از پست هاي وسيع تر است.
براي مثال، طراحي سايت ZDnet پست هاي خود را به گونه اي طراحي كرده است كه هر پست داراي ليستي طولاني از لينك هاي مربوط به مقالات و پست هاي مرتبط با آن است.
اين لينك ها مربوط به موضوعات مرتبط هستند، اما مي توانيد از اين تكنيك براي هر گونه رخداد، يا محصولات مشابه در طراحي سايت استفاده كنيد.
لينك هاي خارجي
اگر درون طراحي سايت خود مقالات و پست هاي مرتبط با پست مورد نظر خود نداريد، مي توانيد از لينك هاي مقالات مرتبط به پست خود از خارج طراحي سايت خود استفاده كنيد.
براي اين كار مي توانيد از حروف درشت و برجسته براي لينك هاي خود استفاده كنيد كه اين روش، نقشي بسيار اساسي در جلب توجه كاربران دارد.
اين روش يكي از محبوب ترين تكنيك ها در طراحي سايت ها يا مجلات بزرگ است و تاثير بسيار زيادي در افزايش ميزان بازديدكنندگان وب سايت دارد.