جمعه ۱۱ آبان ۰۳

چگونه مي توان در ليست خدمات محلي در Google Assistant و Google Home ظاهر شد

۱۱ بازديد

در اكثريت بازارهاي عمده در ايالات متحده آمريكا، شركت گوگل از شاخص جستجوي سنتي موبايل براي ارائه نتايج سئو ي خدمات محلي (مانند قفل سازي يا لوله كشي) از طريق Google Assistant و Google Home استفاده نمي كند. در عوض، ليست خدمات را با استفاده از زير مجموعه اي از ليست هايي كه توسط شركت گوگل تضمين شده است نمايش مي دهد. بايد بدانيد كه اين ليست سئو توسط Home Advisor يا Porch تضمين شده است.

 

افزوده شدن به ليست

ليست هاي سئو ي سرويس‌هاي خدمات محلي كه به تاييد رسيده اند، مي توانند خدمات خود را ارائه دهند، گرچه در بازارهاي جداگانه اي كه تجارت هاي تاييد شده به حد كافي وجود ندارند، ممكن است شركت گوگل ليست هاي جداگانه اي با استفاده از شاخص هاي متفاوت سئو ايجاد كند. هر ليست حاوي نشانه خاصي است كه اين نشان ، نمادي براي گواهينامه يا تاييديه توسط گوگل است.

Yext، منبع داده سئو ي مستقيمي را به الكساي آمازون ارائه مي‌دهد، بنابراين هرگونه ناشر يا نمايندگي شخص ثالث كه با Yext كار مي كند، مزاياي آن را براي مشتريان خود به دست خواهد آورد. اما، هيچ گونه برنامه قابل مقايسه اي براي دستيار گوگل يا گوگل اسيستنت وجود ندارد. ارائه‌دهندگان محلي بايد با يكي از دو گزينه پورچ يا هوم ادوايزر كار كنند، يا اين كه ليست انفرادي خود را به طور مستقيم به شركت گوگل ارائه دهند و با پيروي از قوانين ضمانت سئو ي گوگل، در بخش نتايج دستيار گوگل نمايش داده شود.

به تاييد رسيدن

گرچه اين تاييديه به معناي تاييد مستقيم سئو توسط شركت گوگل نيست، اما اين فرم مكاني است كه ارائه دهنده محلي يا بازاريابان آن ها مي‌توانند تجارت خود را در آن ثبت كنند تا بتوانند نظرات افراد متفاوت را دريافت كنند. خدمات محلي سئو ي گوگل و تبليغ كنندگان آن كه پيش از اين تاييديه ضمانت گوگل را دريافت كرده‌اند، به طور خودكار در بخش نتايج سئو ي جستجوي دستيار گوگل نمايش داده مي شوند.

براي دريافت ضمانت توسط شركت گوگل، تجارت هاي متفاوت بايد پيش زمينه خود را به شركت گوگل ارائه دهند و گواهينامه و جزئيات بيمه خود را در اختيار اين شركت قرار دهند.

تا زماني كه در رابطه با اين نيازمندي ها با شركت گوگل صحبت نكرده بودم (نويسنده)، كاملا از آن ها آگاهي نداشتم. حدس مي زنم كه اغلب بازاريابان محلي سئو نيز با اين مشكل دست و پنجه نرم مي‌كنند.

رسيدن به آمادگي لازم

در سال 2016 شركت گوگل اعلام كرد كه 20 درصد از ترافيك سئو و جست و جوي موبايل در دستگاه هاي اندرويد مربوط به جستجوي صوتي بوده است. با اين وجود، درصد و ارقام به روز شده اي از حجم جست و جوي انجام گرفته بر روي دستگاه دستيار صوتي وجود ندارد، اما مسئله اي كه واضح است اين است كه اين ارقام همواره در حال افزايش است و حجم جستجو مسئله اي بسيار مهم است.

از آن جا كه فقط زير مجموعه خاصي از فهرست ارائه دهندگان محلي توسط گوگل اسيستنت ارائه مي شود، بنابراين ميزان رقابت در مقايسه با جستجوي كامپيوتري يا جستجوي قديمي بر روي موبايل متفاوت است. اين امكان، فرصتي است كه احتمالا مدت زمان زيادي طول نخواهد كشيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/107/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.