جمعه ۱۱ آبان ۰۳

سئو در تجارت هاي كوچك ( قسمت دوم )

۱۲ بازديد

بيش از نيمي از تجارت هاي كوچك اعلام كردند كه استفاده از تلفن همراه و جستجوي كوچك براي كلمات كليدي براي بهترين تاكتيك هاي سئو ، براي آن ها به خوبي عمل كرده است.

 

در ادامه با نتايج بررسي انجام گرفته و درصد هاي مربوط به آن با شما همراه خواهيم بود

درصد هاي زير، روش هاي اعلام شده توسط تجارت هاي كوچك براي ارتقاء سئو و روش هاي برتر است:

  • وب سايت موبايل دوستانه: 54%
  • جستجوي مربوط به كلمات كليدي: 51%
  • ايجاد محتواي با كيفيت: 48%
  • بهينه سازي جستجو: 45%
  • بهينه سازي سايت: 40%
  • تبليغات: 35%
  • پيوندهاي لينك هاي مرتبط: 28%
  • بهينه سازي جستجوي صوتي: 21%

مسئله اي كه بسيار جالب است اين است كه 21 درصد آن ها اعلام كردند كه بهينه سازي جستجوي صوتي را براي به كار گيري سئو انجام مي دهند، با اين وجود مشخص نيست كه اين عبارت به چه معنا است!

روش هاي رديابي موفقيت در سئو

هنگامي كه از اين افراد پرسيده شد چگونه موفقيت خود در سئو را بررسي كردند، تنها 4 درصد اين افراد پاسخ دادند كه هرگز به دنبال نتيجه تلاش‌هاي خود نرفته اند و تلاش‌هاي انجام گرفته براي بهبود سئو را بررسي نكردند!

  • ترافيك وب و موتورهاي جستجو: 25 درصد
  • هدايت و تبديل: 19 درصد
  • تعداد و كيفيت لينك ها: 14 درصد
  • رتبه بندي كليدي: 13 درصد
  • تأثير اوليه: 13 درصد
  • مشاركت درون وب سايت:12 درصد
  • به دنبال معيارهايي براي بررسي سئو نبودم: 4 درصد

تبليغات PPC (Pay Per Click)

در اين بررسي، از افرادي كه از تبليغات ppc به جاي سئو استفاده مي‌كنند، در رابطه با بودجه موردنظر پرسش‌هايي مطرح شد. 33 درصد اين افراد، بين 10 تا 30 درصد بودجه بازاريابي خود را به تبليغات ppc اختصاص داده‌اند. گروه بعدي كه شامل 24 درصد اين افراد است، بين 31 تا 50 درصد بودجه خود را به اين امر اختصاص دادند. اكثريت آن ها، يعني 82 درصد اين افراد اعلام كردند كه از پي پي سي به طور دائمي استفاده مي كنند و 45 درصد آن ها اعلام كردند كه از اين روش به صورت ماهانه استفاده مي‌كنند.

اين بررسي نشان مي‌دهد در حالي كه تعداد بسيار كمي از تجارت هاي كوچك در امر سئو فعاليت مداوم دارند، اما درصد قابل توجهي از آن ها اعلام كردند كه بايد سئو و استراتژي هاي مربوط به موفقيت در آن را به كار بگيرند، زيرا استفاده از استراتژي هاي مربوط به سئو ، فرصتي مناسب براي ارائه دهندگان كنندگان خدمات شخص ثالث است و كمپاني هايي كه به تجارت هاي كوچك خدمت مي كنند مي توانند منافع زيادي از اين طريق به دست آورند، اما استفاده از سئو و استراتژي هاي مربوط به آن به اين معنا نيست كه نتايج آن به صورت فوري مشخص خواهند شد؛ بلكه ارزش بالاي آن باعث مي‌شود رسيدن به نتايج دلخواه در اين امر زمان بر باشد. براي تجارت هاي كوچكي كه انگيزه يا صبر كافي براي رسيدن به اين امر را ندارند، نتيجه عكس به همراه خواهد داشت و به هيچ عنوان نمي توان به نتايج و منافع فوري دست پيدا كرد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/105/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.