اكثرتجارت هاي كوچك، سئو را با استفاده از روش هاي خود و بدون مشورت با متخصصان انجام مي دهند
نزديك به 80 درصد افراد داراي تجارت هاي كوچك، اعلام كردند كه دانش و اعتماد به نفس كافي براي دسترسي به بهترين نتايج سئو را دارند.
بررسي كه در رابطه با تجارت هاي كوچك انجام شده است، نشان ميدهد كه اكثريت آن ها اعلام كردهاند كه بايد استفاده از سئو را آغاز كنند، اما تنها 36 درصد آن ها استراتژي سئو ي مناسب را دارند و به صورت فعال از آن استفاده ميكنند. اين مطالعه بر روي 529 تجارت كوچك، كه بين 1 تا 50 كارمند دارند انجام گرفته است و نتايج آن اعلام شده است.
علاوه بر 36 درصد ذكر شده، در اين بررسي اعلام شد كه 23 درصد اين افراد قصد دارند تا در سال 2019 از قوانين مربوط به سوء استفاده كنند و 15 درصد آن ها اعلام كردند كه قصد دارند در سال 2020 و بعد از آنسئو در وب سايت و تجارت خود به كار بگيرند. گرچه از تصميم گيري براي انجام اين كار تا اقدامات عملي راهي بسيار طولاني وجود دارد و ممكن است برخي از آن ها از انجام اين كار پشيمان شوند.
در مطالعه انجام گرفته مشخص شد نزديك به 44 درصد تجارت هاي كوچك، زمان يا پول خود را در سئو هزينه ميكنند. اما اين درصد ذكر شده مربوط به تجارت هايي است كه بيش از 500 كارمند دارند.
اغلب افراد از سئو در تجارت خود استفاده مي كنند
اغلب تجارت هاي كوچك اعلام كردند كه سئو و قوانين مربوط به آن را بدون كمك از متخصصان و مشاوران خبره در اين زمينه و توسط دانش خود انجام مي دهند، همچنين 42 درصد اين افراد از سئو و مشاورين مربوط به آن استفاده ميكنند. 28 درصد آن ها اعلام كردند كه براي بهبود تجارت و وب سايت خود، از كمپاني ها و شركت هاي مربوط به بهبود سئو بهره مي گيرند و 50 درصد اين افراد اعلام كردند كه از ابزارها و نرم افزارهاي مربوط به سئو استفاده ميكنند. تصور مي كنم (نويسنده) كه تفاوت و مسئله اصلي، بين افرادي است كه از كمپاني هاي مربوط به سئو استفاده مي كنند و آن هايي كه از مشاوران مربوط به اين زمينه بهره مي گيرند.
تقريباً 80 درصد از اين تجارت هاي كوچك، اذعان داشتند كه اعتماد به نفس يا دانش كافي براي استفاده از بهترين شيوه هاي سئو را دارند. با اين حال، حقيقت امر اين است كه نتايج منتشر شده از بازاريابي شبكه هاي اجتماعي اين افراد و تجارت ها، نتايجي متفاوت از ادعاهاي آن ها به همراه داشت.
روش هاي برتر سئو بين تجارت هاي كوچك
در اين بررسي، از تجارت هاي كوچكي كه هم اكنون از سئو استفاده مي كنند پرسيده شد كه سئو باعث فعال شدن چه اموري در شركت آن ها شده است؟ بسياري از اين افراد، به طور اشتباه پاسخ دادند: بازاريابي رسانه هاي اجتماعي! اين عبارت يكي از مهمترين تاكتيك هاي اين افراد بود و در واقع بالاترين درصد را به خود اختصاص داد (63 درصد).