جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روند هاي رايج طراحي وب براي صفحات Start Here ( قسمت چهارم )

۱۶ بازديد

سعي كنيد صفحه ي خود را با تيتر هاي متفاوت ايجاد كنيد و از تصاوير يا آيكون ها براي بهبود طراحي خود استفاده كنيد. يكي ديگر از مثال هاي خارق العاده در اين زمينه، صفحه شروع طراحي سايت Wellness Mama است كه اين صفحه از تيتري سفارشي با تصوير پس زمينه و مكاني پر از تصاوير و آيكون هاي متفاوت استفاده مي كند. دسته بندي كوچكي از اين لينك ها با همراهي تصاوير متفاوت وجود دارد. اين كار باعث مي شود بازديدكنندگان جديد به راحتي بتوانند تمامي پست ها را براي دستورات غذايي، نكته هاي مربوط به مادران و پادكست هاي متفاوت بررسي كنند. در قسمت پايين تر اين طراحي سايت مي توانيد ليستي طولاني از پست ها با تصاوير كوچكي كه در كنار آن ها قرار گرفته است مشاهده كنيد.

از نظر من نويسنده اين وب سايت محتواي خود را به درستي درون طراحي سايت قرار داده است و بهترين طراحي مربوط به قسمت Start Here را تا به اينجاي كار داشته است. طرح رنگ قرار گرفته در اين طراحي سايت نيز به خوبي با ساير اجزاي وبسايت همخواني دارد، نوشته هاي به كار رفته داراي خوانايي بسيار بالا هستند و تصاويري كه در اين طراحي سايت قرار گرفته اند حس شادابي و زندگي خاصي به آن بخشيده اند.

سعي كنيد از طرحي استفاده كنيد كه حس زنده بودن را به خودتان و خوانندگان منتقل مي كند و در عين حال تمركز افراد را بر روي محتواي قرار گرفته حفظ كند. حتي مي توانيد از طرحي بسيار ساده استفاده كنيد كه بتواند به كاربران كمك كند تا به طراحي سايت شما توجه كنند.

نتيجه گيري

از آن جايي كه وبلاگ ها و وب سايت ها هر روزه افزايش پيدا مي كنند و رشد قابل توجهي را در ترافيك و موارد ديگر مربوط به آن ها مشاهده مي كنيم، بنابراين عرصه رقابت در بخش محتوا درون طراحي سايت ها بيش از قبل شده است. بازديدكنندگان جديد، اغلب اطلاعات مورد نياز خود را از بخش صفحات Start Here به دست مي‌آورند؛ زيرا اين صفحات راهنمايي كوتاه و خلاصه شده اي را از كل طراحي سايت به خوانندگان ارائه مي دهد.

اما چگونگي طراحي اين بخش، امري بسيار ضروري و مهم براي تجربه كاربران است و عاملي بسيار مهم در درك و فهم محتواي قرار گرفته در اين طراحي سايت توسط خوانندگان است. روش هاي ذكر شده در اين پست مي تواند به شما كمك كند تا صفحات خارق العاده اي را براي طراحي سايت خود خلق كنيد و ارزش وب سايت خود را به تمام خوانندگان و بازديدكنندگان نشان دهيد و كاري كنيد تا بازديدكنندگان بتوانند به راحتي طراحي سايت شما را مورد مطالعه و بررسي قرار دهند و اطلاعات مورد نياز خود را درون وب سايت شما به دست آورند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/144/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.