جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آيا عمليات ساخت لينك به طور كلي از بين رفته است؟ ( قسمت دوم )

۸ بازديد

تفاوت نظرات

بسياري از طرفداران ساختمان لينك در سئو ، نيازمند ايجاد پيوندها و لينك هايي براي تشخيص محتوا در زمينه هايي هستند كه رقابت در آن بسيار بالا است.

مشكل بسياري از محتواهاي ايجاد شده سئو اين است كه هيچ كس آن ها را نمي بيند. جولي جويس، صاحب شركت فيش مديا، مي‌گويد: "اگر محتواي خود را منتشر نكنيد، بسياري از فرصت هاي خوب مربوط به لينك ها ي موجود سئو را از دست مي دهيد."

" اخيراً، لينكي بسيار عالي براي سئو ي يكي از مشتريان خود توليد كردم و در لينك ايجاد شده به برخي از مهم ترين كلمات موجود در محتوا اشاره كردم و پس از انتشار لينك نتايج خوبي براي سئو حاصل شد. هنگامي كه افراد پس از انجام كار از شما تشكر مي‌كنند، متوجه مي شويد كه كار خود را به خوبي انجام داده ايد!"

دبرا ماستالر، مدير شركت آليانس لينك، با تمركز بر روي محتواي سئو مخالفت مي كند.

در عمليات ساخت لينك سئو ، محتواي با كيفيت مي تواند به عنوان ابزاري براي جلب توجه مشتريان و لينك ها استفاده شود، اما استفاده از محتواي با كيفيت كافي نيست! اگر محتواي سئو ي شما با تركيبي از روش هاي متفاوت ايجاد نشده باشد، نمي تواند نتايج دلخواه را براي شما به ارمغان بياورد. در اين صورت، بسياري از كمپين هاي مربوط به ساخت لينك شكست مي خورند و زمان خود را صرف ايجاد محتواي با كيفيت سئو مي كنند، اما بايد از اين افراد پرسيد كه تلاش خود را براي ساخت چه چيزي صرف مي كنند و لينك هاي سئو ي مورد نظر را براي چه كساني توليد مي كنند.

جويس و ماستالر با اين نكته موافقت كردند كه ساخت لينك، درست مانند سرمايه گذاري، نيازمند تكنيك هاي سئو و روش هاي خاص خود است.

"محتوا، معرفي، محصولات و خدمات همگي از طريق لينك ها منتشر مي‌شوند، بنابراين تركيب اين دو تاثير بسزايي بر روي صفحات و بازديدكنندگان دارد و باعث مي‌شود سرمايه گذاري در زمان و بودجه، با نتايج خوبي همراه شود." ماستالر
تاندلر اعلام كرد كه به صورت كلي با ساخت لينك مخالفت نمي كند.

ابزارهاي ساخت لينك سئو و افراد مرتبط با اين زمينه وجود دارند كه استعداد زيادي در اين زمينه دارند و مي‌توانند كاري انجام دهند تا لينك هاي ايجاد شده بسيار طبيعي و براي سئو مفيد به نظر برسند. همچنين آژانس ها و شركت هاي بسيار خلاقي وجود دارند كه مي‌توانند لينك هايي را ايجاد كنند كه گيرايي زيادي براي بازديد كنندگان دارد، اما اگر كمپاني هايي كه ارزش سهام خود را به خوبي درك مي كنند و بودجه زيادي در اين زمينه سرمايه‌گذاري مي‌كنند را در نظر نگيريم، صدها و هزاران مورد از شركت ها و بيزينس ها وجود دارند كه رويكرد بسيار ضعيفي را در زمينه سئو به كار مي گيرند.

از طرفي ديگر، جويس اعلام كرد كه سايت ها مي توانند بدون وجود لينك هاي خوب، رتبه سئو ي خود را افزايش دهند، اما به طور كلي اين وب سايت ها نمي توانند رتبه خود را در بين 10 وب سايت يا 20 وب سايت برتر گوگل قرار دهند.

به عنوان بازارياب، وظيفه ما اين است كه افراد را نسبت به برندهاي متفاوت آگاه كنيم و با استفاده از منابع محدود به كيفيت هاي خاص برسيم. موثرترين منابع، نتيجه كلي گفت و گو هايي است كه گاهي اوقات با به روزرساني الگوريتم هاي سئو ، مطالعات همگاني و توييتر هاي افراد مشهور به دست مي‌آيد.

هنگامي كه اين اتفاق رخ مي‌دهد، مي‌توانيم هدف ساخت لينك هاي موجود را مشخص كنيم و بتوانيم محتوا و منابع مورد نياز كاربران را براي آن ها مهيا كنيم.

اگر لينك هاي سئو ي مرتبط با سايتي به خصوص، ترافيك مورد نظر را براي آن ايجاد مي‌كند، اين امر با صرف زمان و بازديد وب سايت شما توسط افراد مختلف به دست مي آيد، بنابراين در اين صورت مي‌توان ساخت لينك را به عنوان عاملي موثر در بازديد و افزايش ترافيك و رتبه بندي سايت در نظر گرفت.

به عنوان سخن نهايي، لينك ها مي توانند به شما كمك كنند تا رتبه بندي سئو ي خود را در گوگل افزايش دهيد، اما لينك هاي موجود بر روي وب سايت شما مشخص مي كنند كه آيا استحقاق جايگاهي كه در آن قرار گرفته ايد را داريد يا خير.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/141/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.