سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

شركت گوگل قالب جستجوي موبايل را به صورت سفارشي به روزرساني ميكند

۸ بازديد

طراحي مجدد اين قالب شامل باكس جستجوي سئو و تغييرات آن، تصويرات كوچك و صفحه بندي است

جستجوي سفارشي گوگل با ارائه طرح جديد تلفن همراه به كاربران ارائه مي شود. ويژگيهاي جديد آن شامل جعبه جستجوي سئو و طراحي مجدد آن، تصاوير كوچك و صفحه بندي جديد است. اين تغييرات عمدتا بر روي مرورگر هاي تلفن همراه تاثير مي گذارد، اما برخي از ويژگي‌هاي سئو و به‌روزرساني‌هاي آن به دسكتاپ ها نيز راه پيدا كرده است.

به روز رساني طرح جستجوي سفارشي

در تصوير سمت چپ، طرح قبلي جستجوي سئو ي تلفن همراه را مشاهده مي كنيد و در تصوير سمت راست طرح‌بندي به روز شده آن را مي بينيد.

ارائه تجربه هاي جديد و بدون نقص به كاربران امري ضروري است؛ به خصوص هنگامي كه آن ها در تلاش براي يافتن موردي مشخص بر روي وب سايت شما هستند. قالب جستجوي سفارشي سئو ي به روز رساني شده قدمي مهم در اين زمينه برداشته است كه در اين امر به شما كمك مي‌كند و همچنين در بهبود شاخص‌هاي موفقيت در زمينه مديريت وب سايت نيز نقش به سزايي ايفا مي كند.

سايت هايي كه از تبليغات جستجوي AdSense استفاده مي كنند، ممكن است از ترافيك سئو ي تلفن همراه سود ببرند.

(حس‌تبليغ (به انگليسي: AdSense) يك برنامه? تبليغاتي ارائه‌شده توسّط گوگل است. دارندگان وب‌گاه‌ها و نرم‌افزارهاي موبايل مي‌توانند در اين برنامه نام‌نويسي كنند تا روي وب‌گاه‌هايشان تبليغات متني، تصويري و ويدئويي فعّال شود. درآمد حاصل از اين تبليغات كه گوگل مديريّت‌شان مي‌كند، از راه per-click يا per-impression است. گوگل علاوه بر راه‌هاي يادشده، مشغول آزمايش‌هايي براي اجراي خدمات cost-per-action است.)

بيش از 630 هزار سايت از اين محصول استفاده مي كنند، اما اين وبلاگ سفارشي مربوط به جستجو، از ماه جولاي 2018 به روز رساني نشده است. اين امر نشان‌دهنده اين است كه شركت گوگل هم‌چنان به موتور جستجوي سفارشي خود توجه خاصي نشان مي‌دهد.

چه چيزي تغيير كرده است؟

  • موتور جستجو و اصلاحيه هاي سئو ي مربوط به آن در حال حاضر دقت بيشتري در امر جستجو دارند.
  • اندازه تصاوير كوچك افزايش يافته است.
  • صفحه بندي ها ساده تر شده است.
  • صاحبان وب سايت هم اكنون داراي گزينه اي براي غير فعال كردن تغييرات خاص موبايل هستند كه با استفاده از تنظيمات موبايل و گزينه Disable مي توانند از آن استفاده كنند.

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/138/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.