شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

روند هاي رايج طراحي وب براي صفحات Start Here

۸ بازديد

هنگام يكه بازديد كنندگان به طراحي سايت جديد سر مي زنند، معمولا هيچ ايده اي ندارند كه از كدام قسمت وب سايت بايد بازديد خود را شروع كنند. آن ها اغلب به دنبال لينك هاي نويگيشن هستند كه ممكن است اطلاعات مورد نياز آن ها را تامين كند، اما جديدترين روندي كه با عنوان Start Here شناخته مي شود، تجربه اي بسيار بهتر براي كاربران به ارمغان مي آورد.

كاربران جديد كه طراحي سايت شما را مورد بازديد خود قرار مي دهند، بايد مشتاق باشند تا تمامي قسمت هاي طراحي سايت را مشاهده كنند و به دنبال اطلاعات بيشتري باشند. بهترين روش براي دستيابي به اين هدف، صفحه ابتدايي است كه شامل لينك ها، راهنماي كوچك طراحي سايت و حتي پس زمينه هايي در رابطه با خودتان و تاريخچه طراحي سايت تان است. در اين پست با يك ديگر نگاهي به روند رايج صفحات Start Here مي‌اندازيم تا مزاياي آن را با يكديگر بررسي كنيم و ببينيم كه چگونه مي‌توانيم از اين روند به نفع پروژه‌هاي مربوط به وب سايت استفاده كنيم.

وب سايت تان را معرفي كنيد

بزرگ ترين و مهم ترين دليل استفاده از صفحه Start Here، معرفي كردن طراحي سايت تان به بازديدكنندگان جديد است. از آن جايي كه هر طراحي سايت مقالات و اطلاعات متفاوتي براي ارائه به بازديدكنندگان خود دارد، بنابراين صفحات Start Here اهداف مختلف را بر اساس محتواي قرار گرفته درون طراحي سايت دسته بندي مي كند.

صفحه شما بايد قادر باشد تا اطلاعات حياتي را با بازديدكنندگان به اشتراك بگذارد و هدف آن، آموزش به بازديدكنندگان و آشنا كردن آن ها با طراحي سايت باشد. اين صفحات همچنين بايد قادر باشند با اشتراك گذاشتن بهترين منابع و لينك ها، بازديدكنندگان بيشتري را به سايت هدايت كنند.

وبلاگ شخصي كه توسط يك نفر اجرا مي شود، مي‌تواند صفحه شروع خود را با اطلاعات شخصي و تاريخچه وب سايت معرفي كند. اين مورد را مي توانيد در طراحي سايت Problogger به خوبي مشاهده كنيد.

اين طراحي سايت ، در واقع يكي از نمونه‌هايي است كه به خوبي طراحي شده است و سال ها تجربه در زمينه نوشتن، طراحي و تبديل كاربر در كارنامه خود دارد.

صاحب طراحي سايت ، مجموعه اي از لينك ها و پيوندها را به پست هاي مربوطه ارجاع مي‌دهد. او همچنين ويديوي مقدماتي براي وب سايت خود تعبيه كرده است كه اين ويديو براي بازديدكنندگان جديد ساخته شده است و آن ها را به اطلاعات بيشتر در رابطه با سايت سوق مي دهد. همچنين در قسمت پايين طراحي سايت ، مي توانيد تاريخچه مربوط به ساخت وب سايت را مشاهده كنيد و درك كنيد اين وب سايت چگونه به جايگاه امروزي خود رسيده است.

با شروع بازديد از اين سايت و محتواي آن، مي توانيد از مرور صفحات بيشتر وب سايت لذت ببريد. صفحه اي مملو از سي تي اي هاي متفاوت براي خبرنامه و كتاب هاي الكترونيكي رايگان كه بازديدكنندگان را تشويق مي كند تا بر روي لينك هاي بيشتري بر روي اين وب سايت كليك كنند و محتواي آن را مشاهده كنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/137/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.