پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

قدم هاي كوچك گوگل براي كسب درآمد بيشتر از Google Assistant و Google Home ( قسمت دوم )

۸ بازديد

با وجود اين كه در حال حاضر هيچ تبليغي در اين ليست محلي سئو وجود ندارد، بسيار آسان است تا شركت گوگل بخواهد مبلغي بابت گواهي گارانتي خود از افراد درخواست كند يا براي تبليغ كنندگان سرويس هاي محلي سئو را از يك اسپانسر استفاده كند.

گوگل اسمارت

براي شركت گوگل بسيار آسان است تا بخواهد اسپانسرهايي براي بخش جستجوي سئو يا تبليغات بر روي صفحه نمايش هاي خود نشان دهد. اين مدل، به احتمال زياد حداقل آسيب را به كاربران سئو خواهد رساند. اين مدل هم اكنون عرضه نشده است، اما بازاريابان بايد برخي تبليغات درون صفحه اي را براي تجارت خود پيش‌بيني كنند تا آن را بر روي صفحه نمايش هوشمند سئو ي گوگل در آينده نزديك نمايش دهند .

يكي از تحليل گران سئو تخمين زده است كه شركت گوگل بيش از 50 ميليون دستگاه Home Hub Smart را در سطح جهان به فروش رسانده است و 43 ميليون از اين دستگاه ها تنها در ايالات متحده آمريكا به فروش رسيدند. صفحه نمايش هوشمند سئو ي گوگل به نظر مي‌رسد داراي بهترين بلندگوي هوشمند سئو در ميان دستگاه هاي مشابه باشد كه رقيب جدي آمازون اكو محسوب مي شود.

انواع ديگر تبليغات

تقريبا دو سال پيش شركت گوگل آگهي صوتي براي فيلم "ديو و دلبر" اجرا كرد كه توسط كاربران سئو مورد استقبال زيادي قرار گرفت. شركت گوگل اعلام كرد كه آگهي هاي صوتي منتشر شده تبليغات نيست اما به نظر مي رسد كه آگهي هاي منتشر شده بخشي از همكاري شركت گوگل با ديزني در سئو بوده است. اما از آن زمان تا به حال تبليغات مشابه ديگري از طرف كمپاني گوگل منتشر نشده است.

اما اگر شركت گوگل اين تبليغات را بار ديگر در دسترس مردم قرار دهد، به احتمال زياد تبليغ كنندگان زيادي از آن استقبال خواهند كرد و حاضرند مبالغ زيادي براي نمايش تبليغات خود توسط شركت گوگل پرداخت كند. تئوري فرضي نيز وجود دارد كه شركت گوگل قصد دارد بخشي خاص از صفحه‌نمايش هوشمند سئو ي خود را به بخش تبليغات اختصاص دهد تا تبليغ كنندگان بتوانند آگهي هاي خود را به نمايش بگذارند و شركت گوگل نيز از اين راه كسب درآمد كند.

اگر قبول كنيم كه سهم شركت گوگل از بازار بلندگوهاي هوشمند تنها 25 درصد است، با اين وجود اين جمله به معناي آن است كه بيست و پنج ميليون دستگاه در ايالات متحده آمريكا مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر اين دستيار صوتي سئو را بر روي گوشي‌هاي هوشمند خود نيز به كار مي‌گيريد، عدد ذكر شده به بيش از يك ميليارد مي‌رسد.

همان طور كه اخيراً نمايش تبليغاتي در گوشي هاي اندرويد نشان مي دهد شركت گوگل قصد دارد از آگهي هاي منتشر شده بر روي دستيار صوتي خود و صفحه اصلي گوگل كسب درآمد كند. علاوه بر ايده هاي واقعي و فرضيه هاي ذكر شده، گزينه هاي ديگري وجود ندارد كه در اين مقاله از قلم انداخته شده باشد. با اين وجود بازاريابان بايد از شركت گوگل انتظار داشته باشند كه در سال آينده آزمايش و گزينه هاي تبليغاتي بيشتري را براي دستياران هاي صوتي خود انجام دهد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/131/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.