پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت با اهداف مورد نظر ( قسمت چهارم )

۸ بازديد

بازاريابي صحيح باعث مشاركت و سرمايه گذاري مي شود

بازاريابي ، مشتريان بالقوه را در جريان تمامي جنبه‌هاي يك محصول يا خدمات در طراحي سايت قرار مي دهد، و همچنين قادر به پاسخگويي به سوالات مهمي همچون: "اين محصول چيست؟ چه كار مي كند؟ چرا آن را مي‌خواهم؟ چرا اين محصول به دردم مي خورد؟" است.

مي توانيد اين اطلاعات را به وضوح تهيه كنيد. باعث نشويد مشتريان براي دريافت اطلاعات و جزئيات در رابطه با محصولات و خدمات شما تمامي قسمت هاي طراحي سايت شما را مورد كاوش و بررسي قرار دهند. استفاده و يافتن اطلاعات مورد نياز را براي آن ها آسان كنيد و تا جاي امكان اطلاعات مورد نياز را در قسمت گرافيك ها و نوشته هاي طراحي سايت قرار دهيد. قيمت حقيقي محصول و خدمات خود، نحوه خريداري و استفاده از آن ها را نيز در طراحي سايت خود بگنجانيد. احتمال ثبت نام افراد، هنگامي كه تمامي اطلاعات و جزئيات مورد نيازشان را به صورت مستقيم مشاهده كنند بيشتر مي شود.

حذف مانع ها براي خريد

اغلب اوقات، آزمايش رايگان محصول يا خدمات در طراحي سايت باعث مي شود كه تقاضاي بيشتري براي خريد محصول شما عرضه شود. زماني، پروسه خريد محصولات و خدمات كاملا خارج از فضاي اپليكيشن ياطراحي سايت ها رخ مي داد. اما هم اكنون، اپليكيشن‌هاي مربوطه بايد قابليت اين را داشته باشند تا تمامي نياز هاي بازاريابي و فروش محصولات و خدمات خود را نيز در طراحي سايت براي مشتريان فراهم كند. اپليكيشن هاي امروزي بايد قابليت اين را داشته باشند كه در طول آزمايش رايگان بتوانند تمامي نياز هاي مشتريان خود را برآورده كنند و تمامي قابليت هاي محصولات و خدمات خود را در آن بگنجانند. فوايد استفاده از دوره آزمايشي رايگان در طراحي سايت به حدي قابل اهميت است كه مي تواند گروه هاي زيادي را در بر بگيرد و استفاده از آن مانند تبليغي باشد كه توسط برند مورد نظر در فضاي مجازي و ساير شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌شود.

سخنان پاياني

استفاده از طراحي سايت استراتژيك امري رايج است. تمامي افراد محصول و خدمات خاص خود را به دليل برآورده كردن نيازي خاص ايجاد مي كنند. اگر بتوانيد از موانع موجود در اين راه دوري كنيد و همواره هدف خود را به ياد داشته باشيد مي‌توانيد به سادگي به اين امر دست پيدا كنيد. مي توانيد اين كار را با انتخاب طراحي سايت جديد و روش هاي رايج انجام دهيد و از انتخاب طرح هايي كه با هدف شما هم خواني ندارند دوري كنيد. بايد از اين شاخص در طراحي سايت خود استفاده كنيد تا بتوانيد از مسير هاي نادرست در طراحي سايت دوري كنيد.

  • چرا از اين تب ها در اين قسمت استفاده كردم؟
  • دليل منطقي انتخاب اين فونت چيست؟
  • چرا تصميم گرفتم اين آيكون ها را بر روي اين صفحه قرار دهم؟
  • آيا اين رنگ ها با طراحي سايت من هم خواني دارند؟
  • اين وب سايت به چه كساني نمايش داده مي شود؟
  • مخاطبان هدف من چه كساني هستند؟
  • آيا نوشته هاي قرار گرفته بر روي اين طراحي سايت اهداف من را پشتيباني مي كنند؟

دلايل خود را براي هر كدام از پرسش‌هاي فوق بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه طراحي سايت شما در عين مفيد بودن، زيبايي ظاهري خود را نيز حفظ مي كند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/129/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.