پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت چيست ؟ ( بخش چهارم )

۱۶ بازديد

طراحي سايت يك فعاليت بسيار جذاب است كه امروزه بيشتر افراد با مهارتهاي خلاقانه در آن شركت مي كنند. هنگامي كه تخيل و پتانسيل لازم را داريد، قطعا بايد به آن بپردازيد، تا نشان دهيد در حال حاضر مهارت و تجربه خاصي به دست آورده ايد.كسب كردن حرفه در اين موضوع آسان نيست ، بنابراين شما بايد در مورد خودتان مطمئن باشيد و به پايان برسيد ، يا آن را رها كنيد و چيزي مناسبب تر براي خودتان پيدا كنيد . اين اتفاق مي افتد زيرا طراحان بسيار خوبي وجود دارند، كه در آينده ، رقباي شما خواهند بود و شما بايد براي بدست آوردن جايگاه خود با آنان بجنگيد.
سخت ترين چيزكه همه ي ما آن را ميدانيم، شروع كردن به كار است . در كار پستي و بلندي وجود دارد كه بايد خود را براي آن آماده كنيم ، اما هنگامي كه شروع به كار بكنيد ميتوانيد از در آمد خوب و لحظات لذت بخش خود مطمئن باشيد .
ما براي شمتا 7 نكته را به اشتراك مي گذاريم كه ممكن است در تصميم گيري به شما كمك كند كه آيا براي اين حرفه آماده هستيد يا خير. به ياد داشته باشيد كه قبل از آغاز كار حرفه اي در طراحي سايت، چيزهاي زيادي براي بررسي وجود دارد و اين فقط يك مرور كوتاه است.

 

نكته 1 :

يكي از چيزهايي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه تصميم بگيريد كه آيا شما خواهان يك مدرك در طراحي سايت هستيد يا خير. اين قطعا يك نقطه قوت است و شما مي توانيد كمك هاي نظري دريافت كنيد كه زمينه اي قوي در زندگي حرفه اي پيش تان است .كاري كه همه شما بايد انجام دهيد اين است كه آن را در عملتان اعمال كنيد و سپس بيشتر ياد بگيريد. از سوي ديگر، برخي از طراحان وب زماني تصميم گرفتند كه وارد اين كار شوند كه به عنوان لوله كش يا حتي پزشكان كار مي كردند. هرگز براي رسيدن به عشق زندگي خود خيلي ديرنشده است.البته اين افراد هيچ مدركي در طراحي سايت ندارند و به مدرسه نرفته اند. آنها اين مهارت ها را به تنهايي بدست آورده وتجربه كرده اند. و صادقانه وقتي كار به طراحي سايت مي آيد، مشتريان بالقوه به مدرك شما، اهميتي نمي دهند،و فقط ابتدا نمونه كارها را مشاهده مي كنند و سپس تصميم مي گيرند آيا مي خواهند شما را استخدام كنند يا خير.

نكته 2 :

هنگامي كه تصميم گرفتيد در كسب و كار طراحي سايت باشيد، بايد از بهترين ها ياد بگيريد. طراحان وب حرفه اي به عنوان "خدايان" خود ببينيد، و به دنبال راهنمايي و مشاورهايشان باشيد. اين به اين معني است كه شما بايد زمان زيادي را صرف تحقيق و جستجوي چيز هاي خوبي كنيد كه الهام بخش شما باشد.شما بايد بخشي از جامعه طراحي سايت باشيد و از اشتباهات و موفقيت هاي خود ياد بگيريد. اين به اين معني است كه بايد براي انجمن هاي طراحي سايت وقت صرف كنيد وقبل از اينكه شروع كنيد، هر سوالي را كه داريد بپرسيد . جامعه طراحي سايت سايت بسيار بزرگ است و مطمئن هستم كه اگر براي كمك جستجو كنيد ، آن را ميابيد. دنبال طراحان وب ديگررا بگيريد ، موارد مورد علاقه خود را انتخاب كنيد و سبك شخصي خود را پيدا كنيد، اما به ياد داشته باشيد كار افراد ديگر را كپي نكنيد - اين واقعا غير حرفه اي است وممكن است دستگير شويد .

نكته 3 :

اين موضوع واضح است ، اما مهم است كه بدانيد اگر تصميم به پيروي از حرفه اي در طراحي سايت داريد ، شما بايد دانش اصلي HTML، CSS، java script، php، ASP و... را بدست آوريد، در حالي كه فتوشاپ و نرم افزارهاي ديگر ويرايش گرافيك را فراموش نكنيد.اگر قصد داريد سازگاري مدل هاي سه بعدي را در طراحي خود داشته باشيد، پس بايد نرم افزار هاي گرافيكي كامپيوتري 3 بعدي مانند 3dMax، Maya و..را انتخاب كنيد. در واقع اين سخت ترين مرحله است، اما با صبر و استقامت مي توانيد بر آن تسلط پيدا كنيدو سپس نيمه ي ديگر راهرا براي گرفتن شغلي كه مي خواهيد ، طي كنيد . اين كار نيازمند زمان و تمرينات ميباشد ، طول مي كشد و بسياري از تمرين، بنابراين شما بهتر است ابتدا روي برخي از پروژه هاي خود كار كنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/10/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.